Love. Pain. Glory.
skrivet 2009-08-13 klockan 23:23:50

En jäkla tur att man alltid är mätt och belåten om kvällarna, haha! Ännu mer belåten är jag över kortspelsvinsterna ikväll. Sopade mattan! Men så har jag aldrig i hela mitt liv haft så bra kort på hand heller som just denna kväll. Ibland är man bra grym ändå. Och apropå grym blev jag helt sjukt sugen på att se The Wrestler (igen!) då min relativt nyfunna friend Linda skrev på fejjan att det var precis vad hon skulle ägna kvällen åt. Mickey Rourke gör en sån fruktansvärt grym roll i denna underbara film, ryser i hela kroppen bara jag tänker på den. Love. Pain. Glory. Rå kärlek när den är som bäst! Filmmys till helgen någon?



He's just ALL that!




namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥