Lika bubblande som avslagen Cola
skrivet 2009-08-23 klockan 00:30:37

Har varit en aningens avslagen de senaste dygnen därav den kassa uppdateringen. Friidrotten har fått underhålla där jag legat på sofflocket största delen av tiden. Ovanligt bra och glädjefylld friidrott dock, vilket bara är tummen upp för! Höjdhoppet var grymt spännande, om än på låga höjder och herrarnas 4x100 meter ikväll var härligt om än det inte blev något förväntat världsrekord. Jag avslutar nog detta VM med att än mer se fram emot EM nästa sommar. Har idag annars känt mig både piggare och gladare, men så kommer alltid kvällningen som genast sänker humöret på nytt. Imorgon måste jag ut i spåret igen och framförallt slänga kompletteringsbrevet på lådan(!) Sedan tänkte jag nog mest mysa med Lusen vilket inte blev av igår (läs förrgår). Jag saknar mys..och alla mina underbara.. Hoppas på att den sista vändningen kommer snart.








namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥