Kladdkaka deluxe and the marathon goes on
skrivet 2009-08-12 klockan 23:32:25

Så har jag då lekt bagare vs. konditor klart för ikväll. Varmluftsugnen i *mina föräldrars underbara nya kök fungerade utmärkt och kladdkakan blev precis sådär göttigt kladdig och maffig som jag suktade efter. Nu kan jag, speedad på allt socker, fortsätta mitt filmmaraton halva natten om jag så skulle vilja. Dock tveksamt ändå när jag denna morgon faktiskt var uppe med tuppen trots min horribla gårdagskväll och sömnlösa natt. Kanske en riktig humörhöjare innan duningsdags kan vara något(?) Avverkade Djävulen bär Prada tidigare under eftermiddagen så varför inte lika gärna fortsätta på temat med 27 dresses.. It's all about fashion!

*Har glömt att jag lovat att lägga upp pics på det omtalade köket jag hjälpt till att "skapa". Fixar mañana, promise!






Cissi skrev 2009-08-13 @ 12:07:14

Kan du inte komma ner till oss och baka kaka??

Blev väldigt sugen! ;)



Kramar

sv: cissi skrev 2009-08-13 @ 14:01:18

Förstår att du blev det och bra gärna vill det, haha!


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥