Carpe diem eller bara en fredag
skrivet 2009-08-28 klockan 09:23:24

En natt full av märkliga drömmar. Sådana jag aldrig minns i detalj när jag vaknar. Bara med känslan av att hjärncellerna gått på högvarv hela natten. Vet inte om det är positivt eller inte? Kanske det betyder att jag faktiskt sovit!? Men innan jag flummar ut helt såhär på fredagsmorgonen får jag nog ta och byta spår. Varit uppe sedan kl 07 denna morgon (kors i taket!). Himlen strålar med sin ljust gråa färg och jag känner mig helt exalterad över att hoppa på cykeln och flänga runt halva stan idag(!) Det tar emot, men nu får det vara nog, här blir ju inga barn gjorda. Vill helst krypa ihop i soffan med fultofsen på sne' och köra moviemarathon hela dagen. Men det är ju mer sällan än alltid som man får som man vill. Dags att fånga dagen..eller bara en vanlig fredag(!?)








namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥