Beachlife, friendshiptankar och minigolf
skrivet 2009-08-09 klockan 21:56:01

Söndagen har spenderats på playan, åter igen(!) Vädret tycks vilja fortsätta stråla och jag klagar inte det minsta. Skulle nog kunna bosätta mig på en beach, eller åtminstone bara ett stenkast ifrån. Finns nog inte mycket som jag älskar så mycket som sol, strand och hav. De tre hamnar utan minsta tvekan långt upp på min What-i-love-about-life-lista. Där självklart min familj och även mina vänner ligger högt! Och apropå vänner så älskar jag lika mycket att lära känna nya som att umgås med de gamla från förr. Är egentligen inte mycket för ytliga bekantskaper, omger mig hellre med människor som står mig närmre, som känner mig för den jag är och som framförallt älskar mitt galna jag som den tokfia jag är. Men idag fick jag äran att stifta närmare bekantskap med en skön filur som liksom jag har mycket tankar och funderingar kring livet. Kanske en nyfunnen vän? Det får tiden utvisa.. Men superkul är det och sådana här oväntade inslag i vardagen gör den alltid så mycket mer intressant. Det är det jag älskar med livet! Man vet aldrig vad som händer imorgon. Kvällen har annars avslutats med minigolf, wiiiiiiee! Jag suger fett och har inte den minsta känsla alls för den här sporten (kan man kalla det sport??), men det är apakul ändå. Med 66 points på 18 hål slog jag mig runt och kände mig hyfsat nöjd trots att jag inte helt oväntat kom sist. Nu sitter jag med tekoppen fylld av honing (ja så säger min mentor Nalle Puh i alla fall) och konstaterar att dagen flutit smärtfritt och varit riktigt bra. Nu gäller bara att få med sig den känslan när jag lägger huvudet på kudden senare inatt..



Bjussar på några pics från kvällens minigolf, enjoy!


Bitterfitta skrev 2009-08-10 @ 21:06:55

tack!

vi myser som vi brukar, haha riktiga livsnjutare båda två...har dock jobbat hela dagen...helt slut..imorgon bär det av till värmland, sambons pappa skall begravas på tordsag.

hur har du det? kram :)

BOBBO skrev 2009-08-11 @ 18:51:12

mene do it..mejla mig some pics! kommer vara askul. bara en pilot anyways så inget som kommer synas på tv men kommer visas för olika produktionsbolag.. go for it!


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥