Solstrålar och äckliga vinterjackor
skrivet 2009-04-06 klockan 12:32:08

Så strålar solen idag igen! Wiiiiee! Lyssnar på Colbie Caillat's Oxygen och drömmer mig bort till milsvida stränder, höga palmer, skummande vågor och turkosblått vatten. I verkligheten får jag nöja mig med en skogspromenad i ett ganska så gråbeige landskap. Dagen består annars av lite gymmande, utrensning ur kyl/skafferi och packning. Ja imorgon bär det ju av norrut. Där snön fortfarande ligger kvar! Bäst att vakna upp ur drömmen så jag inte av misstag får med mig bikinin och flip-flopsen istället för vinterjackan och den stickade mössan. Usch, gillar inte känslan av hur det låter. Att behöva vinterjackan och den stickade mössan igen menar jag. Har efter ett antal år kommit underfund med att jag inte gillar att ha mycket kläder på mig. Med det vill jag ha sagt att jag inte är särskilt förtjust i lager på lager. Jag blir alltid helt sjukt varm så fort jag rör mig det minsta och som jag tidigare nämnt, frimärkskänslan är ingen mysig känslan, bara äcklig och kladdig. Men nu ska jag röra mig ut i solen, utan vinterjacka! Har ändå en känsla av att jag får ta en långdusch innan jag senare ska äta middag med Linda ikväll, med eller utan stickad mössa.





Du hittar Colbie Caillat på MySpace och på hennes egen sida.



namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥