Just hanging around och färgglad omelett for dinner
skrivet 2009-04-21 klockan 19:05:10

Tillbringade gårdagens eftermiddag i solen på Lindas balkong med kaffe i FBK-muggar(!) Vi fick båda färg på nosen så mys var det i varje fall och mycket blev det tjötat om. Idag har däremot solen lyst med sin frånvaro. Då jag inte riktigt vågade mig på ett pass på gymmet idag, så blev det en promenix istället för att åtminstone röra mig nånting. Man ska inte utmana ödet förrän man känner sig fit for fight. Men imorgon är det dags igen. Yes! Har annars påbörjat nästa utförsäljning på Tradera och sorterat och fixat vårt iTunes-bibliotek under dagens gång. Det är verkligen en salig blandning med örongodis! Och apropå godis blev det omelett till middag idag. Hade ungefär 12 ägg med bäst före-datum imorgon som jag kände inte kunde förspillas. En färgsprakande smarrig omelett blev det, med chorizo, rödlök, färsk spenat och tomater, toppad med lite pääärsilja, njam njam! Very simple, men ack så gött.



Min supersmarriga omelett som nu är halvt uppäten, slurp!



namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥