Czech Hockey Games i eftermiddagssolen
skrivet 2009-04-16 klockan 18:39:33

Efter dagens träningspass, ett besök till ICA för att fylla på en tom kyl och en hel del pysslande med att paketera och skicka iväg diverse sålda prylar, och självklart en massa annat jox, så har jag äntligen kunnat landa för dagen. Det är en skön känsla när man gjort det man skulle och kan slänga sig raklång i soffan med gott samvete. Dusch efter träning, check! Mysbyxor, check! Uppbullat fruktfat, check! Eftermiddagssolen är klart underskattad. Bland det mysigaste som finns när den strålar där utanför. Skulle bara haft en underbar balkong eller ännu hellre en härlig uteplats eller mindre terass att njuta av den på! Men i dagsläget får jag klara mig med att titta på skenet där utanför och självklart på Tre Kronor Live @ Hockey Games, CZECH!




Här skulle jag gärna sitta i eftermiddagssolen!



namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥